Foto: Institut Ramon Llull

‘Catalonia in Venice — To Lose Your Head (Idols)’, el projecte de Pfp dissenyat per a l’exposició del pavelló català a la biennal d’art de Venècia, ha estat un dels 346 projectes guardonats en la 50a edició de la Nit ADG Laus, els premis de Disseny Gràfic i Comunicació Visual.

La imatge gràfica catalana ha rebut un Laus de Plata per la seva particular reflexió de l’ésser humà amb les estàtues: des de la destrucció fins a l’adoració. En total, s’hi van presentar més de 1.200 projectes de reconeguts professionals nacionals i internacionals.

Els premis ADG Laus de Disseny Gràfic i Comunicació Visual es convoquen des de l’any 1964 i, edició rere edició, reconeixen els millors projectes de disseny gràfic, digital, publicitat, audiovisual i estudiants. Els Laus promouen el disseny, projecten la seva importància cultural i econòmica per a la societat i donen suport al sector.