La consellera de Cultura, Sònia Hernández, en una imatge d’arxiu [Foto: Blanca Blay / ACN]

El Govern, a proposta del Departament de Cultura, ha aprovat l’autorització d’un acord marc de col·laboració entre la Institució de les Lletres Catalanes i el Ministeri de Cultura, Joventut i Esports del Govern d’Andorra. Aquest acord té com a objectiu la col·laboració cultural i educativa en activitats relacionades amb la promoció de la literatura i del patrimoni literari català.

A partir de la signatura d’aquest conveni de col·laboració, l’objectiu és crear un espai de treball perquè la Institució de les Lletres Catalanes i el ministeri andorrà puguin treballar de bracet en la creació de projectes. El termini d’aplicació d’aquest acord i, per tant, de desenvolupament de noves iniciatives, seran els pròxims quatre anys.

La Institució de les Lletres Catalanes és una entitat autònoma del Departament de Cultura que té com a objectius la promoció de la literatura catalana i el foment de la lectura. Així, protegeix i difon el patrimoni literari i impulsa el reconeixement social de les lletres catalanes a través del suport als escriptors i a les entitats del sector literari.

Els governs de Catalunya i d’Andorra impulsen la cooperació transfronterera
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram