
Foto: Seu del Gyeonggi Center for Creative Economy & Innovation, a Corea del Sud [cedida]
L’objectiu de l’acord, que tindrà una durada de dos anys, és compartir coneixements, bones pràctiques, recursos i infraestructures per impulsar les relacions Catalunya i Corea del Sud en l’àmbit de les start-ups i l’emprenedoria.
Així, des d’ACCIÓ es vol posicionar Catalunya com el hub d’entrada al mercat europeu per a start-ups sud-coreanes i, al mateix temps, acompanyar empreses emergents catalanes en el seu procés d’entrada o expansió en aquest mercat asiàtic mitjançant l’Oficina Exterior de Comerç i d’Inversions d’ACCIÓ a Seül.
La principal funció del Gyeonggi Center és incubar i accelerar start-ups per impulsar-ne l’accés al mercat, principalment de sectors vinculats a les TIC-com ara aquelles que treballen en solucions de IoT, 5G o intel·ligència artificial.
El centre compta amb més de 217 start-ups coreanes i dona suport a 162 start-ups internacionals. L’entitat compta amb una xarxa global d’aliances amb 36 entitats d’arreu del món, com ara dels Estats Units, el Regne Unit o França.