Presentació de la campanya de promoció de Catalunya [Foto: Govern]

El Govern ha presentat una nova campanya de promoció de Catalunya com a destí turístic “sostenible” i d’equilibri entre viatgers i ciutadania. Els espots, projectats al cinema Phenomena de Barcelona davant de 400 persones del sector de la publicitat i el turisme, busquen dirigir-se a públics molt segmentats.

Per aconseguir-ho, la Generalitat preveu invertir 7,9 milions d’euros en promoció, principalment a internet. La campanya, que compta amb sis peces audiovisuals diferents protagonitzades per personatges xomguts com Ferran Adrià o Carla Simón, es difondran a l’Estat espanyol, França, Alemanya, Itàlia, Regne Unit, Holanda, Canadà i els Estats Units.

El conseller Torrent ha defensat un model que aposti per una oferta “desconcentrada, desestacionalitzada, de més qualitat i més diversa”

“Volem fer una renovació del model turístic i adequar-lo als criteris, als valors del segle XXI perquè és molt important des del punt de vista econòmic i volem que ho continuï sent. Perquè això passi ens hem de projectar d’una manera diferent del món, oferint les potencialitats d’aquest país, que són moltes”, ha ressaltat el conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent.

En aquest sentit, Torrent ha defensat un model que aposti per una oferta “desconcentrada, desestacionalitzada, de més qualitat i més diversa”. És per això que el Govern aposta per una promoció que projecti Catalunya com un destí sostenible i responsable amb el medi ambient i la població local. L’aposta del Govern es basa en un turisme “regeneratiu”, que millora la qualitat de vida al territori per fer-lo també més atractiu pel visitant.

Els nous espots s’han dissenyat per ser adaptats a diferents plataformes de consum com telèfons mòbils o xarxes socials, una estratègia comunicativa que els seus responsables defineixen com la “més innovadora realitzada fins ara” per part de l’Agència Catalana de Turisme.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram