El Centre del romànic de la Vall de Boí, a l’Alta Ribagorça [Foto: Agència Catalana de Turisme / Oscar Rodbag]

L’Agència Catalana de Turisme (ACT), ha iniciat una gira per Berlín, París, Madrid, Amsterdam i Londres per promocionar Catalunya com a destinació. Aquestes presentacions, emmarcades en l’acció Catalunya reStart Europe, donaran informació sobre l’estat i les novetats de la destinació catalana a mitjans de comunicació, ‘bloggers’ i ‘influencers’ a través del Grand Tour de Catalunya.

Aquest producte turístic en forma de ruta circular permet recórrer els principals atractius del territori en cinc trams. Cada tram comença a una gran ciutat i permet als visitants conèixer en vehicle privat els espais menys coneguts i, per tant, menys massificats.

Berlín ha estat la capital que ha donat el tret de sortida a aquesta iniciativa. El director de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), David Font, va presentar la destinació catalana al públic alemany aquest dimarts, acompanyat del director executiu de l’ACT, Patrick Torrent, la directora de l’oficina de promoció a l’exterior de l’Europa central, Montserrat Sierra i la delegada del Govern a Alemanya, Marie Kapretz.

“Destinació segura”

L’eix vertebrador d’aquesta gira és el Grand Tour de Catalunya. Aquest producte coincideix amb el model turístic sostenible impulsat per l’ACT, basat en distribuir els visitants de manera “equilibrada” al país, diversificar en productes i experiències de qualitat i permetre descobrir la destinació durant tot l’any.

“Catalunya és una destinació segura. Tot el sector turístic ha fet una inversió molt important per garantir la màxima seguretat dels nostres visitants. Aquesta ha estat una de les nostres prioritats, conjuntament amb fer possible que la població catalana estigui immunitzada”, ha afirmat el director de l’ACT, David Font.

Les pròximes presentacions tindran lloc a París (22 de juny), Madrid (29 de juny), Amsterdam (30 de juny) i Londres (1 de juliol).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram