Una desena d’empreses catalanes de l’àmbit del turisme, en una missió comercial als EUA [Foto: Generalitat]

Una desena d’empreses catalanes de l’àmbit del turisme ha viatjat fins a Nova York per donar a conèixer l’oferta catalana a operadors turístics i premsa especialitzada en viatges i lifestyle. La comitiva també té previst viatjar a Miami (Florida) en una missió comercial -reStart USA- que finalitzarà aquest dijous.

Es tracta de la primera gira de presentacions presencial post pandèmia que es fa als Estats Units, un mercat estratègic per a Catalunya. L’impulsa el Departament d’Empresa i Treball, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT).

S’hi presenta el Grand Tour de Catalunya, un producte sorgit durant la covid-19 que s’adequa a les preferències i tendències dels nous viatgers post pandèmia. “Representa el model turístic sostenible, ja que distribueix els visitants de forma equilibrada per tot el país, és divers en productes i experiències de qualitat, i és apte per descobrir la destinació durant tot l’any”, assegura el director de l’Agència Catalana de Turisme, Narcís Ferrer i Ferrer.

Els assistents viuen una experiència sensorial que els traslladarà imaginàriament a Catalunya. En total, s’establiran contactes amb 50 periodistes i 90 operadors.

Els mercats internacionals tenen un gran pes en el sector turístic català. Abans de la pandèmia, suposaven uns 21.000 milions d’euros i proporcionaven més del 85% de la despesa turística.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram