L’Institut del Cava acaba de llençar una nova iniciativa digital amb l’objectiu d’afavorir les vendes digitals de cava i arribar directament al consumidor. A través del web www.compracava.com, el client té la possibilitat d’accedir a un gran ventall de cellers que compten amb botiga online pròpia, venen directament des del celler o bé ho fan a través d’altres portals de vins.

El portal es presenta com un gran aparador de caves on el consumidor té la possibilitat d’accedir directament als caves preferits, així com descobrir-ne d’altres. Per potenciar el projecte i incrementar el nombre de visites, l’Institut del Cava ha posat en marxa una Pla de promoció digital inclou campanyes publicitàries als cercadors i a les xarxes socials.

Amb aquesta iniciativa, la patronal del Cava vol donar suport als cellers aprofitant l’increment de les vendes online de vi a conseqüència de la crisi de la Covid-19. El projecte es presenta just després que la patronal hagi fet pública la iniciativa #acasaambcava a les xarxes socials, iniciativa que s’enmarca en un Programa per potenciar el consum de Cava a casa.