Font: Gatillepis

La campanya de ‘Calçotades pel Món’ que promou l’empresa Ferrer arrenca novament amb nous grups de catalans que s’hi adhereixen per gaudir d’una de les tradicions culinàries de la gastronomia catalana. S’allarga entre febrer i abril i l’any passat van participar-hi més de 4.000 persones d’arreu del món.

“Apostem per la internacionalització de les tradicions catalanes, la innovació i la solidaritat”, assegura Ferrer. Les calçotades compten amb la col·laboració de les associacions de catalans al món. Així és com l’empresa bagenca està aconseguint que cada any els calçots i la salsa repeteixin o es donin a conèixer per primera vegada arreu del món.

Ja són moltes les ciutats que en aquest 2020 tenen assenyalada una data per a celebrar la calçotada. El pack per a les calçotades no només es tracta de proveir-los la salsa sinó que inclou els pitets, les salseres, les estovalles i el marxandatge. Tots els detalls a taula perquè “la calçotada sigui autèntica”.

Ferrer és una empresa familiar d’alimentació, líder en la producció i comercialització de salsa per calçots. L’empresa va néixer el 1964 a Sant Llorenç de Morunys (Solsonès) de la mà de Josep Ferrer com un petit negoci familiar de recol·lecció i comercialització de tòfones fresques, primer, i de bolets en conserva, poc després.

Amb la nova generació, Ferrer s’ha convertit és un dels líders nacionals al seu sector: dos centres de producció, més de dos-cents productes i quasi un centenar de treballadors abasteixen una demanda que s’estén a més de cinquanta de països a tot el món.