
Costa Smeralda és el buc insígnia de Costa Cruceros [Foto: Costa Cruceros]
Aquest vaixell és el primer de Costa Cruceros propulsat amb gas natural liquat. El buc ha entrat al port barceloní a primera hora i hi tornarà tots els dilluns per després arribar a Palma de Mallorca els dimarts, i continuar l’itinerari cap a destinacions com Sicília, Roma, Savona i Marsella.
El president de Costa Cruceros, Mario Zanetti, ha explicat que “Espanya segueix sent un mercat d’origen clau per a Costa, i el segon major mercat europeu d’entrada d’hostes de creuers”. Zanetti ha dit que espera que el retorn “contribueixi a donar suport al rellançament de l’ecosistema turístic i portuari i de l’economia local després d’un període molt difícil”.
La companyia ha assegurat que els procediments de seguretat i salut s’han reforçat mitjançant l’adopció del Protocol de Seguretat de Costa, desenvolupat per la companyia juntament amb experts científics i les autoritats pertinents, per tal d’oferir als nostres clients unes vacances segures i serenes.
Entre les mesures aplicades, hi ha el distanciament social a bord, proves d’hisop per a tots els hostes abans de l’embarcament i a mitjan creuer, proves rutinàries per a la tripulació abans de l’embarcament i durant la seva estada a bord; controls diaris de temperatura; excursions protegides; noves formes d’utilitzar els serveis a bord; serveis sanitaris i mèdics millorats i l’ús de màscares protectores quan sigui necessari.
A banda d’aquest buc, Costa Cruceros comptarà amb dos creuers més que s’aturaran a Barcelona, el Costa Firenze, a partir del 4 de juliol i el Costa Diadema, a partir del 26 de setembre.