Reus, Cambrils i Salou, juntament amb PortAventura World, han sumat esforços per fer promoció turística amb diverses accions adreçades al públic final, amb el propòsit de fidelitzar i atreure nous visitants per Setmana Santa i durant l’estiu a la Costa Daurada.

La idea d’aquestes accions és mostrar de manera atractiva la gran oferta de platges de qualitat, gastronomia, cultura, patrimoni i resort temàtic en un radi de pocs quilòmetres de distància i adreçada, principalment, al públic familiar. Les localitzacions d’aquestes accions de promoció han estat triades en relació als principals mercats emissors estatals i francès, d’on ja provenen bona part dels visitants del territori i amb un clar potencial d’atraure’n de nous.

La primera acció prevista tindrà lloc els dies 8, 9 i 10 de febrer a Andorra, a VallNord (estació de Pal), i al Centre Comercial Illa Carlemany. La promoció es farà amb un espectacle de SésamoAventura i degustació de Vermut de Reus i els dies 9 i 10 de febrer a les pistes d’esquí de Pal a VallNord, amb degustació de vermut de Reus des de les 12 del migdia i fins a les 3 de la tarda.

Altres promocions previstes són al Saló Mundial de Turisme, a París, del 14 al 17 de març; la fira de vacances Sevatur, que se celebrarà del 29 al 31 de març a Irun; la Fira Internacional de Turisme de La Rioja, que tindrà lloc els dies 5, 6 i 7 d’abril, i Aratur, el saló aragonès del turisme, que té com a seu Saragossa del 3 al 5 de maig.