Els jugadors del Barça abans de pujar a l’avió cap als Estats Units [Foto: German Parga / FCB]

El Govern català, a través del departament d’Empresa i Treball, i el Futbol Club Barcelona impulsaran la projecció de Catalunya al mercat nord-americà coincidint amb la gira de pretemporada del club als EUA. Concretament, ACCIÓ i l’Agència Catalana de Turisme (ACT), organismes d’aquest departament, donaran a conèixer les oportunitats en inversions i turisme de reunions que ofereix Catalunya.

L’executiu català i el club esportiu han organitzat dos actes de promoció coincidint amb els partits del Barça al Levi’s Stadium de San Francisco i al SoFi Stadium de Los Angeles, els dies 22 i 26 de juliol, respectivament. Empresa i Treball preveu que hi assisteixin 65 directius de multinacionals tecnològiques nord-americanes.

El secretari d’Empresa i Competitivitat, Albert Castellanos, ha considerat els Estats Units un dels països “prioritaris” per al Govern per captar nous projectes d’inversió estrangera i ha subratllat que les empreses catalanes tenen un interès “creixent” per establir-s’hi. “Ja són el primer país inversor a Catalunya i treballem per consolidar-nos com la porta d’entrada a Europa per a empreses tecnològiques i industrials d’aquest país”, ha afegit.

L’executiu català subratlla que els Estats Units són el primer país inversor al Principat

Empresa afegeix que sota el lema ‘Color your business’, s’utilitzaran els colors groc, vermell i blau per expressar les “fortaleses de Catalunya com a terra de professionals i negocis”, posant en valor “la passió, el talent i la creativitat del país”.

El 2019, darrer any amb normalitat turística abans de la covid-19, Catalunya va ser la principal destinació dels estatunidencs a l’estat espanyol, amb una quota de mercat del 46% (1.511.000 turistes).

El Barça femení viatjarà a Mèxic per disputar un tour de pretemporada
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram