Foto: El conseller Torrent i el president Laporta a la llotja del Camp Nou [Foto: Generalitat]

El Govern de la Generalitat i el FC Barcelona han renovat el conveni de col·laboració de treballar conjuntament en la recuperació de la demanda turística en els diferents mercats internacionals a partir del reforç i la millora del posicionament de la destinació, afavorint la comercialització a l’exterior, generant sinèrgies i compartint els valors de la marca turística “Catalunya” i de la “marca Barça”.

El conseller d’Empresa i Treball, Roger Torrent, ha agraït al club la renovació del conveni: “El Barça no s’entendria sense Catalunya i Catalunya es projecta a nivell mundial amb més força de la mà del FC Barcelona, un gran ambaixador del país”.

Torrent ha destacat la importància de la signatura en l’actual “moment de recuperació del turisme, en un sector clau per l’economia del país”. Així mateix, ha celebrat que al conveni “hi afegim l’equip femení, que seran ambaixadores de Catalunya a tot el món, fet que ens fa estar molt orgullosos”.

Per la seva part, Joan Laporta ha volgut destacar que “estem orgullosos que el Barça sigui ambaixador de Catalunya pel seus valors, la seva dimensió i la seva identitat”. D’altra banda, Laporta ha afegit que “sabem que som una gran atracció per l’economia del país i que aquest acord permetrà reforçar les sinergies que ja tenim, així com garantir un major impacte de la promoció de Catalunya arreu del món”.

La marca Catalunya seguirà tenint presència en les gires o stages de pretemporada dels equips de futbol del FC Barcelona.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram