[Foto: Sincerely Media a Unsplash]

El Casal Català de Brussel·les contractarà una persona per a ocupar la plaça de coordinador o coordinadora de l’oficina tècnica de l’entitat. Amb uns 300 socis i cinc grups de treball, el casal busca una persona que pugui gestionar el dia a dia del casal i gestionar-ne les activitats, que anualment apleguen unes 1.600 persones.

El perfil que cerca el Casal Català de Brussel·les és algú amb experiència en gestió administrativa, amb adaptabilitat i capacitat de comunicació, motivació per a difondre la cultura catalana i que tingui un bon coneixement parlat i escrit de la llengua, que disposi de carnet de conduir, tingui disponibilitat per a treballar els caps de setmana i tingui capacitat per a treballar en equip.

Les tasques del nou coordinador o nova coordinadora seran les administratives de l’oficina, gestionar les subvencions públiques, organitzar i donar suport en l’organització de les activitats de l’entitat, dissenyar accions comunicatives i dur a terme altres tasques i responsabilitats relacionades amb la coordinació del casal.

La persona contractada tindrà un contracte de mitja jornada flexible i s’incorporarà de manera immediata. Per aplicar a aquesta oferta cal enviar el CV i una carta de presentació a l’adreça [email protected] indicant l’assumpte “coordinador”.

Brussel·les ja té colla castellera
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram