Foto: KH7

KH Lloreda, fabricant del producte KH7, iniciarà la venda de productes als Estats Units el 2022. L’empresa preveu aterrar al mercat nord-americà la pròxima primavera a través d’una prova pilot en un miler d’establiments de la cadena de distribució Walmart.

Per altra banda, la companyia preveu tancar l’any amb un increment significatiu de la facturació respecte a 2019, segons ha anunciat el president de la companyia, Josep Maria Lloreda, en el marc del 36è Congrés AECOC. L’empresa va assolir rècord de vendes el 2020, amb un creixement del 29%, fins a 48 milions d’euros.

“Aquest any no arribarem a la facturació de 2020, però faltarà poc”, ha assegurat el president de la companyia. Lloreda ha afirmat que el consum dels productes s’està mantenint, però ha alertat de l’increment del cost de les matèries primeres. “És un drama que tenim tots els fabricants”, ha lamentat.

Respecte a l’estratègia d’internacionalització, la companyia entrarà als Estats Units amb el producte desengreixant, però pretén introduir també el KH7 Sense Taques i KH7 Banys Desinfectant.

La producció es continuarà fent a la fàbrica de Canovelles (Barcelona) per una qüestió de costos. “Tenim una planta molt robotitzada i molt rendible, on cinc persones produeixen 130.000 ampolles per torn”, ha afirmat.

Per donar-se a conèixer al consumidor dels Estats Units, l’empresa té previst desplegar una gran campanya de màrqueting digital. La companyia ja tenia intenció d’entrar a aquest mercat abans de la pandèmia i va crear una filial al país fa dos anys. La crisi del coronavirus va frenar l’expansió internacional, però ara l’empresa ha reprès els seus plans.

Aquest any, la companyia també ha desembarcat a Israel i s’ha convertit en “líder” de mercat a Xile, on genera el 10% de les vendes de la companyia en l’àmbit internacional.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram