Foto: FCB

El FC Barcelona i Danone North America han anunciat avui el seu nou acord de patrocini, amb què la marca alimentària es converteix en Regional Partner del Club durant tres temporades, fins al juny del 2023.

Gestionat per l’oficina de l’entitat blaugrana a Nova York, es tracta del primer acord de patrocini regional per al mercat dels Estats Units i té com a objectiu seguir apropant el Club als seus fans americans, en el marc de l’estratègia impulsada per reforçar el coneixement de la marca Barça en un mercat estratègic.

A través d’aquesta aliança, el FC Barcelona continua ampliant la seva presència al mercat americà i es consolida com una marca en què grans patrocinadors i partners segueixen confiant per contribuir al seu reconeixement en els seus territoris d’interès, malgrat la propagació de la pandèmia del coronavirus.

Danone North America, empresa certificada amb el segell B-Corp per les seves bones pràctiques i el seu compromís amb un món millor, té com a missió aportar salut al màxim nombre de persones possibles a través de l’alimentació.

En el marc d’aquest acord, la divisió de iogurts de Danone, juntament amb les de cremes de cafè i begudes d’origen vegetal, entre les quals les marques Activia, Danimals, Dannon, International Delight, Oikos Triple Zero o Silk, comptaran amb drets d’associació regionals per al mercat americà amb el primer equip, el Barça Femení i les Barça Academy als Estats Units.

El director de l’Oficina de Nova York del FC Barcelona, Xavier O’ Callaghan, explica que “la nostra aliança amb Danone North America ens permetrà reforçar la influència i l’abast del FC Barcelona als Estats Units i l’Amèrica del Nord, on el Club treballa per continuar fent créixer la seva presència al continent apropant el Barça a aficionats, partners i col·laboradors”.

El director de màrqueting de Danone North America, Manos Spanos, ha dit que “Danone és més que una companyia alimentària i creiem en l’ús del nostre negoci per generar un impacte positiu. Aquest acord ajudarà a fer arribar la salut a través de l’alimentació a tanta gent com sigui possible, alhora que ens ajudarà a relacionar-nos amb els fans nous i existents de maneres significatives”.