El jugador català Sergi Samper juga al Japó [Foto: Vissel Kobe]

El migcampista català del Vissel Kobe, Sergi Samper, és el protagonista de la campanya que el Departament d’Empresa i Coneixement, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), ha posat en marxa per promocionar Catalunya al Japó.

Des de l’ACT es continua treballant per mantenir visible la destinació catalana i reforçar el seu posicionament al mercat asiàtic. Segons el director de l’Agència, David Font, “l’objectiu és mantenir en un futur l’increment positiu que tenia la nostra destinació en aquest mercat abans de la pandèmia”.

Darrerament, els mercats turístics emissors d’Àsia Pacífic estaven experimentant un creixement molt pronunciat en el nombre d’arribades i en la despesa generada a Catalunya. “És important que seguim presents en aquest mercat per tenir una bona posició de sortida en el moment de la represa de l’activitat turística”, afegeix Font.

Obrir Catalunya a més públic japonès

A través de diversos vídeos, Samper parla sobre allò que fa que Catalunya sigui tant especial per a ell. Alhora, destaca les connexions que hi ha entre el Japó i Catalunya. A més dels vídeos, hi haurà tot un seguit de publicacions amb recomanacions del migcampista sobre on anar i què fer a Catalunya.

Samper, que va ser jugador del FC Barcelona i actualment comparteix equip amb el també ex blaugrana Andrés Iniesta, afirma que “és un gran honor poder representar la meva terra natal a l’Àsia. Crec que tot el món hauria de visitar Catalunya almenys una vegada a la vida per conèixer la seva cultura, les seves tradicions i la seva gastronomia excepcional”.

La campanya s’allargarà fins al 23 d’abril, que s’aprofitarà per explicar la Diada de Sant Jordi.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram