Foto: Grup Roca

El grup Roca ha mantingut el mercat espanyol com el principal pel que fa a vendes en l’exercici de 2021. Així, ha tingut un creixement “significatiu” del Brasil i l’Índia. Per contra, el segell català ha lamentat que a la Xina s’ha vist afectada per l’enduriment de les polítiques del país, que “han dificultat” les operacions amb grans promotores i distribuïdors locals.

Durant el 2021, Roca va obtenir uns beneficis de 179 milions d’euros durant el 2021, xifra que gairebé triplica les xifres del 2020, quan la companyia va guanyar 60 milions d’euros. La facturació va pujar un 21,9% respecte de l’exercici anterior, fins als 2.053 milions d’euros.

L’empresa dedicada al disseny, producció i comercialització per als espais dels banys ha atribuït l’increment a la “recuperació de l’activitat” després que el 2020 estigués marcat per la pandèmia. L’Ebitda va augmentar fins als 401 milions d’euros, és a dir, un 31% més.

Durant l’any passat el grup va executar inversions per valor de 124 milions d’euros, principalment dirigides a la sostenibilitat, la innovació i la digitalització.

Així mateix, Roca ha anunciat que de cara al 2045 s’ha proposat avançar cap a la neutralitat de carboni. En aquesta línia, la companyia vol impulsar mesures d’eficiència energètica, reduir consums d’aigua, generació de residus i emissions de gasos d’efecte hivernacle.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram