
El delegat del Govern al Con Sud, Josep Vives i l’equip directiu del Col·legi Nacional de Monserrat de Còrdova [Foto: Govern]
Així mateix, Vives s’ha reunit amb Carlos Massei, secretari de Relacions Interregionals i Internacionals del Govern de la Província de Còrdova. Durant la trobada, s’ha fet un balanç molt positiu de la col·laboració iniciada fa dos anys entre ambdós governs, que ja ha donat resultats tangibles en els àmbits econòmic i comercial, cultural, i en les polítiques feministes d’igualtat i de lluita contra la violència de gènere.
Les converses també han girat al voltant de la possibilitat de formalitzar i ampliar aquesta col·laboració mitjançant un conveni, així com d’incorporar Còrdova en diverses iniciatives internacionals liderades des de Catalunya. Aquestes accions representen un pas més en l’enfortiment de la cooperació i el desenvolupament mutu entre Catalunya i la província de Còrdova.

Vives s’ha reunit amb Carlos Massei, secretari de Relacions Interregionals i Internacionals del Govern de la Província de Còrdova [Foto: Govern]
Aquest viatge institucional subratlla el compromís del Govern de Catalunya amb l’expansió de les seves relacions internacionals i la promoció de la col·laboració en àmbits clau per al progrés social i econòmic.
El Barça Legends jugarà a l’Argentina