L’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha posat en marxa aquest dilluns una campanya de promoció turística de Catalunya protagonitzat pel jugador xinès del RCD Espanyol de Barcelona, Wu Lei. La campanya subratlla la sigularitat de Catalunya i el club blanc-i-blau per tal d’impactar en la decisió de potencials visitants durant l’any nou xinès 2020.

Sota l’eslògan Catalunya, propera i singular, Wu Lei explica als espectadors les emocions que es poden viure als Pirineus, la Costa Brava, Montserrat, PortAventura World, el Priorat, el Delta de l’Ebre i Poblet.

La campanya, que s’allargarà fins el proper dia 14 de desembre, s’adreça a potencials turistes de Beijing, Shanghai, Guangzhou i Shenzhen, entre altres ciutats que habitualment emeten turistes cap a la nostra destinació.

El protagonisme de Wu Lei a la peça no és casual: el jugador és molt popular a la Xina, aconseguint una audiència de més de 40 milions d’espectadors xinesos el dia del seu debut a la lliga (segons dades de Score Sports, una de les aplicacions més populars entre els aficionats locals per seguir l’actualitat futbolística internacional) i considerat el millor jugador de la selecció xinesa.

En els darrers 12 mesos, han visitat Catalunya més de 370.000 turistes xinesos que han generat una despesa de prop de 700 milions d’euros (+16,7% respecte el mateix període de l’any anterior), suposant la meitat de les arribades i de la despesa d’aquest mercat a l’Estat espanyol.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram