Foto: Brownie

L’empresa barcelonina Brownie ha incrementat la seva presència al mercat francès amb l’obertura d’una segona botiga pròpia a París. L’establiment, que compta amb un total de 180 m2, s’inaugurarà el divendres 18 de novembre i estarà ubicat al barri de Le Marais, una zona turística adreçada a una clientela més jove.

L’expansió de Brownie a França va iniciar-se l’abril de 2021 de la mà dels grans magatzems Printemps, compta amb un total d’onze punts de venda repartits per tot el país i preveu obrir-ne cinc més en el període màxim d’un any. En aquest procés ha comptat amb la participació d’ACCIÓ.

França s’ha consolidat com el segon mercat més rellevant per la marca catalana. “El mercat francès és exigent i un gran referent dins l’àmbit de la moda, era necessari instal·lar-nos-hi per poder continuar creixent a Europa”, diu el director de Brownie, Juan Morera Ortega. “La bona acollida ens ha permès créixer en molt poc temps”, afegeix.

Brownie està present físicament a un total de 7 països repartits entre Europa i Amèrica Llatina. L’objectiu de l’empresa es focalitza en impulsar les vendes digitals a zones d’Europa com els Països Baixos, Alemanya i Itàlia per assegurar una pròxima obertura física. A llarg termini, la previsió és eixamplar Amèrica Llatina, en països com Panamà i el Perú.

Ubicada al centre de Barcelona, Brownie compta amb un equip de més de 470 persones i 98 punts de venda.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram