Els castellers de Sants en una actuació recent davant la catedral de Barcelona [Foto: Castellers de Sants]

Els Castellers de Sants -Els borinots- viatjaran a l’Alguer (Sardenya) del 20 al 24 de juny per celebrar la revetlla de Sant Joan amb la colla amfitriona, els Mataresos de l’Alguer. La visita s’emmarca en un intercanvi cultural coincidint amb els 15 anys de la declaració dels castells com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat.

Aquesta serà la primera Diada de Sant Joan organitzada pels Mataresos i una ocasió històrica per promoure la cultura i la llengua catalana a l’Alguer. El viatge, que compta amb la participació de 235 integrants dels Castellers de Sants, inclourà actuacions castelleres, un taller al carrer i activitats culturals.

També es preveu la col·laboració amb Òmnium Cultural i la participació en xerrades sobre la història i cultura locals. A més, es continuarà l’intercanvi amb una Diada de Sant Miquel al setembre, amb els Xics de Granollers com a colla convidada.

16.203 quilòmetres: de Montreal a Sydney aixecant castells
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram