
La delegada del Govern a Madrid, Ester Capella amb l’autor de l’exposició, Andreu Galeano [Foto: MAC]
Fons perdut de núvols vol combinar dos fenòmens homònims: els fons de núvols perduts de l’antic Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) amb els retrats molt utilitzats de núvols perduts amb la carta de visita victoriana de 1854.
A partir del cel i el temps des d’una perspectiva física i meteorològica, aquests objectius del projecte a revelar les vinculacions essencials en metafísica i música del mitjà fotogràfic AFICO amb la transcendència celeste i temporal.
La mostra es va inaugurar dijous a la seu del Centre Cultural Blanquerna amb la presència de la delegada del Govern català a Madrid, Ester Capella, a més de l’autor, Andreu Galeano.
La mostra està organitzada per la delegació del Govern català a Madrid, l’ajuntament de Mataró, el Mataró Art Contemporani i la galeria RocíoSantaCruz amb la col·laboració de l’Institut Ramon Llull.