Foto: Freixenet

Freixenet té previst obrir una nova seu a l’Amèrica Llatina, la trenta-quatrena arreu del món. La pròxima obertura serà a l’Uruguai abans de finals d’any i forma part del full de ruta fixada pel grup alemany Henkell, que des de fa cinc anys va adquirir comprar la meitat de la companyia catalana.

Els Estats Units i l’Amèrica Llatina és un dels mercats on l’aliança Henkell Freixenet veu amb més bons ulls per seguir creixent. Prova d’això és que Amèrica ha estat el mercat on el segell català ha experimentat un ascens significatiu en la facturació de l’exercici de 2022: un 28,7%, que representen 216 milions d’euros.

Amèrica ha estat el mercat on el segell català ha experimentat un ascens significatiu el 2022

Freixenet manté l’hegemonia de lideratge en el mercat del cava en més d’un centenar de països. El 2022 van vendre més de 107 milions d’ampolles (incloent-hi cava, vi, prosecco i altres d’escumosos) i van igualar el rècord històric del 2021. Les vendes per volum van quedar estancades, però la marca va ingressar més gràcies a l’augment de preus fruit de la inflació.

Des de Wiesbaden (Alemanya), Freixenet i Henkell han fet balanç dels cinc anys de l’aliança estratègica. El conseller delegat de Henkell Freixenet, Andreas Brokemper, ha assegurat que “Freixenet té una gran potència de marca i està molt internacionalitzada. En l’aliança n’hem sortit tots guanyant”. Ho va fer acompanyat del vicepreisdent de Freixenet, Pere Ferrer.

Freixenet consolida les seves vendes a l’estranger
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram