
La comunitat catalana de Saragossa en plena jornada gastrosolidària [Foto: Casa Catalana de Saragossa]
Els assistents van gaudir de la mostra gastronòmica que va consistir en dues varietats de cuinat del cargol de Lleida i ‘Cassola de tros’, plat típic dels pagesos regat amb ratafia.
Durant la jornada gastrosolidària es van recaptar 400 euros que s’invertiran en la compra de bolquers i aliments per als infants ucraïnesos. La presidenta de la casa catalana, Mireia Semís, va lliurar la recaptació a la presidenta de l’associació d’Ucraïnesos residents a l’Aragó, Alina Klochko. “No podem mirar cap a un altre costat”, va assegurar Semís.
En aquesta iniciativa de la Casa Catalana de Saragossa s’hi han unit, també, altres cases regionals de l’Aragó com ara València, Andalusia, Castella-La Manxa, les Canàries i Extremadura.
La Casa Catalana de Saragossa, el bressol de 10.000 catalans a l’Aragó