Foto: Cocunat

L’empresa Cocunat s’ha fixat el 2022 com l’any de la seva internacionalització. Especialitzada en cosmètica natural, el segell barceloní té previst durant el 2022 obrir la seva primera botiga a la Xina i als Estats Units, amb una botiga a Nova York.

Cocunat és un projecte compartit entre Sara Werner i Ignasi Faus des de 2013, tot i que ara també hi forma part com a accionariat Cabiedes&Partners. Werner, amb experiència en el sector cosmètic i Faus, procedent de Microsoft, van impulsar un Marketplace on venien productes de cosmètica natural de tercers.

Quatre anys més tard, van llançar 400 unitats del seu primer producte, una crema que va superar les 800 unitats venudes en qüestió d’hores. El novembre passat va obrir la seva primera botiga física a Barcelona i es planteja fer-ho, també, a Madrid.

A l’estat espanyol, Cocunat distribueix els seus productes a través de Druni, i a Europa, amb Douglas. Els mercats més rellevants pel segell barceloní són Espanya i els Estats Units, amb un 35% i un 32% de la seva facturació, respectivament.

Actualment Cocunat va tenir uns ingressos d’uns 30 milions d’euros el 2020 i s’ha fixat com a objectiu facturar 100 milions d’euros el 2023.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram