Foto: Foods for Tomorrow

La startup barcelonina Foods for Tomorrow, una marca especialitzada en crear aliments carnis amb ingredients cent per cent vegetals, ha accedit al mercat francès amb la seva carn vegetal Heura. Ho fa acompanyat de la cadena de supermercats francesos Franprix. Un pas més en la seva expansió internacional que s’afegeix a Hong Kong, Singapur, Països Baixos, Portugal, Andorra i Espanya.

La firma catalana intentarà oferir una alternativa al consum de carn amb un producte d’aspecte i sabor similar a aquesta, però fet de soja. El cofundador de Foods for Tomorrow, Bernat Añaños, ha explicat que el llançament del producte respon a una demanda del consumidor francès i que Heura “ofereix una alternativa nutritiva i saborosa” per a aquells que volen reduir el seu consum de carn i adoptar una alimentació vegetal.

En només tres anys, compta amb 2.500 punts de venda a l’Estat espanyol i ha comercialitza els seus productes amb cadenes de distribució com Carrefour, El Corte Inglés, Casa Ametller o La Sirena.

Foods for Tomorrow va tancar 2019 amb una facturació de 2,5 milions d’euros i preveu seguir creixent el 2020 gràcies a la internacionalització. A més, ha estat guardonada amb el premi Saveur de l’Anne i també amb els premis emprenedor XXI a Catalunya.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram