Foto: Diplocat

El 23 d’abril, milers de persones intercanvien llibres i roses a Catalunya com a part d’una tradició que celebra l’amor i la cultura. Des de fa anys, persones d’arreu del món s’uneixen a aquesta festivitat i Diplocat lidera la campanya #BooksAndRoses, amb la internacionalització de Sant Jordi al món.

Des de Diplocat, aquest 2023 es podria superar el rècord d’activitats per Sant Jordi arreu del planeta provocat per l’aixecament de les mesures sanitàries a bona part del món. Aquesta setmana s’ha obert la campanya perquè les diferents comunitats catalanes d’arreu facin públics els seus actes.

El 2022, hi va haver més actes que mai, 339, celebrats a més de 240 ciutats d’arreu del món. A més, per primer cop d’ençà que la campanya que existeix, s’hi van sumar Okinawa (Japó), Bangkok i Singapur.

Organitzats per una gran diversitat d’actors, molts d’ells voluntaris, els esdeveniments van incloure tota mena d’activitats: parades de llibres i roses, música en directe, tallers, castellers, signatures de llibres… Totes elles amb l’afany de difondre i compartir la passió per la cultura.

S’envien 12.126 roses virtuals per Sant Jordi en la campanya #BooksAndRoses
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram