Foto: Le Petit Ballon

Le Petit Ballon, empresa pertanyent al grup francès Cogip que comercialitza vi per subscripció, i la catalana Decántalo, especialitzada en la venda de vins online, han unit forces amb l’objectiu de liderar el sector a Europa. Decántalo, amb seu a Barcelona, s’integra així al grup de Le Petit Ballon, si bé les dues companyies continuaran operant sota les seves marques, segons han informat en un comunicat.

L’empresa catalana compta amb forta presència a Espanya, Alemanya, el Regne Unit, Suïssa i també França, entre altres països i, després d’aquesta operació, preveu invertir en uns nous magatzems, actualment situats al barri del Poble Sec . Le Petit Ballon, per la seva banda, compta amb 150.000 subscriptors i està focalitzada al mercat francès.

L’empresa barcelonina, que mantindrà la seva marca i els fundadors de la qual seguiran al capdavant del negoci, també reforçarà així la seva presència a França i exercirà de botiga principal del grup francès a la resta de mercats en què té presència. Les dues firmes tenen un públic objectiu diferent: més jove i habitual en el cas de Le Petit Ballon, ja que funciona amb models de subscripció, i una mica més gran, sobre la quarantena, en el cas de Decántalo, una botiga en línia que presta especial atenció al producte espanyol.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram