Eudald Aymerich i Toni Arrebola, fundadors d’Sprai [Foto: Sprai]

La companyia catalana Sprai, especialista en monitoratge i gestió de comunicació per a creadors de continguts, ha estat reconeguda com l’empresa més disruptiva als premis Jean Baptiste Say.

La distinció ha estat per gràcies a la seva aplicació, que utilitzen 3.000 usuaris amb regularitat i que envia i monitoritza comunicacions als mitjans de comunicació, bloggers i influencers. Tot plegat, l’empresa fundada per Eudald Aymerich i Toni Arrebola ho fa a través de la Intel·ligència Artificial (IA).

El certamen Jean Baptiste Say premia l’excel·lència empresarial, el lideratge executiu i la innovació en les escoles de negoci europees i llatinoamericanes. Aquests guardons  els organitza la Red Business Market, una xarxa d’inversors, empreses, start-ups i governs de països iberoamericans que promouen l’excel·lència i la innovació empresarial.

Els premis s’entregaran a finals del mes d’abril en una gala que tindrà lloc a Sevilla i aquest suposarà el segon que rep Sprai en menys d’un any, i és que va ser finalista dels premis de la FEDE (Federación de Empresas de Publicidad y Comunicación) el passat mes de novembre.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram