Font: Diputació de Girona

La Costa Brava segueix reforçant els seus lligams amb la Gran Bretanya, el segon mercat emissor internacional. Manchester i Londres han acollit un seguit d’actes promocionals per exposar l’oferta turística de la província de Girona. Les sessions han anat a càrrec de representants del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona.

A Manchester, l’escenari escollit va ser el restaurant Tast, que dirigeix el cuiner gironí Paco Pérez. Els organitzadors van presentar davant d’una desena de periodistes britànics especialitzats en viatges i turisme. L’acte ser un workshop de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, amb la participació de nou entitats i empreses gironines dels sectors de l’allotjament.

El vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Jaume Dulsat, ha assegurat que “aquestes accions promocionals i comercials es duen a terme en un moment crucial per a la indústria turística tenint en compte la incertesa que està provocant el Brexit i la fallida de Thomas Cook”. Al restaurant Sagardi de Londres va tenir lloc un taller de cuina catalana seguit d’una presentació de l’oferta turística de la demarcació de Girona exclusiva.

Segons fonts de l’Observatori del Treball i Model Productiu a partir de les dades provisionals de Frontur de l’INE, de gener a agost de 2019 Catalunya ha rebut 13.612.300 turistes estrangers, un 0,7 % més que en el mateix període de l’any anterior. També s’ha estimat en 15.128,9 milions d’euros la despesa generada per aquests turistes, de la qual resulta un 4,3 % més que en el mateix període de 2018.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram