[Foto: Mediamodifier a Unsplash]

La Delegació del Govern a Suïssa contractarà una persona per a ocupar el lloc de tècnic o tècnica en relacions institucionals i la qual treballarà a la seu de la delegació, a Ginebra. El període de vigència per a aplicar per a aquest lloc de feina es tancarà el 28 de juny.

Les funcions que durà a terme la persona contractada seran la d’implementar el pla de treball de relacions institucionals multilaterals: gestionar projectes multilaterals i interlocutor amb agències de Nacions Unides d’interès; elaborar argumentaris i informes sobre temes d’interès; preparar reunions institucionals; i donar suport en l’organització dels actes de la delegació. Per a optar-hi, cal comptar amb una titulació de grau o equivalent i tenir coneixements oral i escrit del català i del castellà en un nivell nadiu i de l’anglès en un nivell C1.

A banda, es valorarà comptar amb una titulació de grau preferentment en Ciències Polítiques o Relacions Internacionals, una experiència professionals d’uns cinc anys, tenir coneixements oral i escrit del francès en un nivell B1. I tenir experiència en les relacions internacionals, les relacions institucionals, l’anàlisi política, la implantació d’estratègies d’incidència política multilateral i del sistema de Nacions Unides i de la Ginebra internacional, així com la capacitat per a treballar en equip i autònomament.

La persona escollida passarà un període de prova de sis mesos i, en cas de superar-lo, s’hi incorporarà de manera indefinida. Els interessats hauran de fer arribar la seva sol·licitud amb una carta de presentació i el seu CV al correu electrònic [email protected].

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram