
Foto: Freepik
La Delegació del Govern a Europa Central del Departament d’Unió Europea i Acció Exterior ha obert una convocatòria per a la plaça d’un/a administratiu/va. Amb seu a Viena (Àustria), té una retribució anual bruta de 41.730,64 euros. El període de presentació de candidatures finalitza el 18 de novembre de 2024.
Entre els requisits que estipulen les bases destaquen disposar del títol de Batxillerat o cicle formatiu de grau superior o equivalent; domini oral i escrit d’anglès/alemany i de català (nivell de llengua materna o equivalent) i coneixements de llengua polonesa, eslovena i alemanya.
Entre les funcions que haurà de realitzar, destaquen desenvolupar tasques administratives a la Delegació del Govern a Europa Central; atendre les visites a la Delegació i/o suport de l’enviat/da especial de la Delegació a Polònia.
La contractació laboral serà segons el règim local austríac.
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts han de fer arribar la seva sol·licitud i el seu CV a la Delegació del Govern a Europa Central per correu electrònic a l’adreça [email protected].
El Govern obre la convocatòria dels ‘Ajuts Canigó’ per a pràctiques en organitzacions internacionals