La delegació del Govern a Suïssa del Departament d’Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència oferta una plaça de Tècnic/a de Comunicació i Relacions Institucionals a Ginebra. La contractació serà laboral segons el règim laboral local per un període de 6 mesos i la remuneració anual bruta serà de 57.113,04 euros.

La persona que seleccionada s’encarregarà d’implementar l’estratègia de comunicació, elaborar el recull de premsa diari, crear i mantenir relacions amb els mitjans de comunicació suïssos, gestionar la comunicació institucional de la tasca de Govern i les xarxes socials de la delegació a Suïssa. Per optar-hi, cal tenir una titulació de grau, coneixements orals i escrits de català, castellà (nivell nadiu o equivalent) i un nivell alt d’anglès, així com coneixements de francès i/o d’alemany.

També es tindrà en compte l’experiència en l’àmbit de les relacions internacionals i de les relacions institucionals i/o en anàlisi política, la capacitat de treball en equip i de forma autònoma i l’experiència laboral i/o coneixements dels països de la Delegació. Els coneixements d’ofimàtica en l’àmbit gràfic i d’edició, així com tenir disponibilitat horària també es tindran en consideració.

Les persones interessades han d’enviar el seu currículum i una carta de presentació per correu electrònic a l’adreça [email protected]. El termini per presentar les sol·licituds acaba el dimarts 27 d’octubre de 2020.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram