Foto: Freepik

La farmacèutica catalana Reig Jofre ha iniciat la comercialització a la Xina de la seva marca de complements alimentaris, Forté Pharma. La marca, especialitzada en prevenció i manteniment de la salut, ha començat la venda en línia de productes de les gammes de bellesa, control de pes i energia al mercat xinès a través de la plataforma TMALL.

El laboratori que dirigeix Ignasi Biosca va explicar que la Xina és el primer consumidor mundial de complements alimentaris, amb un mercat que representa si fa no fa el doble de l’europeu i creix amb força. A més a més, destaca Reig Jofre, “els productes d’origen europeu tenen un gran reconeixement per part del consumidor asiàtic” en aquest segment.

Forté Pharma comercialitza els seus productes majoritàriament a Europa, amb França com a principal mercat (59%), seguit d’Espanya (24%) i el Benelux (11%). El grup potenciarà la venda en línia de la marca, per tal que en tres anys arribi a un 20% de les vendes “sense penalitzar la venda tradicional a farmàcia”.

Reig Jofre va facturar 236 milions d’euros el 2021 i la divisió d’autocura de la salut, on s’inclou Forté Pharma, va representar un 24% del total. L’empresa té filials en vuit països i 155 comercialitzadors en 70 països.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram