
Foto: Lola Casademont
L’empresa catalana tèxtil i de moda Lola Casademunt ha arribat als 800 punts de venda en sis països diferents facturant prop de 15 milions d’euros. Després de 40 anys, l’empresa va començar a mitjans de la dècada passada a dissenyar i vendre col·leccions de roba a més dels seus habituals complements –bosses, cinturons, barrets i sabates.
La marca ha aconseguit una important fita aquest 2021 en desfilar per primera vegada a la passarel·la Madrid Benz Fashion Week –està a la 080 Barcelona Fashion des de fa cinc anys–, amb una bona acollida de les col·leccions, i ha entrat a França, Bèlgica, Regne Unit i Itàlia.
Per al 2022 seguiran la seva aposta per l’expansió i la recerca de nous mercats, tant dins d’Espanya, arribant a ciutats on ara tenen poca presència, com fos. L’objectiu, assenyala Sánchez, és entrar a Alemanya, els Països Baixos, Àustria, Colòmbia i Mèxic.