Font: In-Sotre Media

In-Sotre Media, especialitzada en màrqueting al punt de venda, està negociant la seva aposta definitiva a França a través de Carrefour que li pemetria l’exclusivitat de la comunicació dels seus establiments. La gestora catalana, propietat de Media Planning, té acords a França amb Auchan, Groupe Casino i Leclerc. L’acord amb Carrefour suposaria passar d’uns 500 punts de venda a uns 900 aproximadament.

Si es confirma l’acord definitiu, França serà, després de l’Estat espanyol, el mercat més potent en facturació d’In-Store Media, qui el maig passat va fer un canvi estratègic: Aleix Martí ha assumit la direcció general rellevant Pablo Vilá, fundador i ara president.

Creada l’any 1998, In-Store Media és present actualment en 10 mercats de tres continents i està gestionant més de 2.500 campanyes a través de plans de comunicació omnicanals per als anunciants. L’empresa ofereix a les marques impactar al shopper en més de 5.200 punts de venda, arribar a 12 milions d’habitatges a través de bases de dades i atrapar 4 milions d’usuaris de forma mensual a través d’e-commerce.

L’accionariat d’In-Store Media Group està format per ISP Holding, societat de la família Rodés, Artá Capital, societat de la família March, i Pablo Vilá, cofundador i presidente de l’empresa. En el darrer exercici, la gestora catalana va obtenir 63 milions d’euros de facturació, un 15% més que l’any anterior. El 60% dels ingressos d’In-Store Media Group provenen de mercats internacionals i un 25% de la seva facturació és digital.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram