Foto: Freepik

L’empresa Coffee Center, amb seu a Aiguaviva (Gironès) ha tancat un acord amb un distribuïdor de l’Àsia Central per introduir-hi les seves infusions i tes, tant a granel com envasades en bossetes. Ha obert mercat a Kazakhstan, on ha aconseguit posicionar els seus tes i infusions a AAS Foods, distribuïdor i comercialitzador de productes alimentaris a tot el país, i a Esentai Gourmet, una gran superfície situada a Almaty, l’antiga capital durant l`època soviètica i la ciutat més poblada del país.

Actualment, l’empresa factura gairebé 6 milions d’euros anualment i de cara l’any vinent preveu arribar a mantenir aquest xifra i assolir els nivells prepandèmia. D’aquesta facturació, un 5% del total (350.000 €), es dedica a l’exportació, principalment a països de l’Europa de l’Est, però també a Mèxic i a Itàlia.

Les comandes de Coffee Center a Kazakhstan se centren bàsicament en dues línies de productes: la línia Alma Home i Alma Fit i la línia The Capsoul.

L’export manager de Coffee Center, Sonia Martí, assegura que “fa temps que estem introduïts als països de l’Europa de l’Est i volíem obrir mercat a l’Àsia Central. Kazakhstan és actualment com la Rússia dels anys 90. Hi ha ganes d’obertura i és, per tant, un mercat amb un gran potencial. La nostra comanda actual és petita en termes econòmics, però ja som a dins: això és el més important per seguir creixent”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram