Foto: Tradeinn

Tradeinn, amb seu a Celrà (Girona), compta amb 5 milions de clients a tot el món i el 85% de les vendes ja es produeixen a l’estranger, en 158 països, entre els quals destaquen França, Alemanya, el Regne Unit, els Estats Units, Austràlia, el Canadà o el Japó, segons explica La Vanguardia.

L’empresa gironina està especialitzada en la venda de productes esportius i espera tancar l’any per sobre de les seves previsions. És fruit del creixement del comerç electrònic està vivint un boom a causa del confinament i, com era d’esperar, els pure players del sector –les companyies que només venen per internet– estan vivint un gran any.

El director general, David Martín, assenyala que l’expansió s’explica perquè la pandèmia ha accelerat tres anys la venda per internet: “Molts consumidors s’han vist forçats a comprar online per primera vegada”, comenta. La facturació serà de 280 milions d’euros, 30 milions per sobre de la previsió inicial i un 48% més que l’any passat, quan l’empresa va ingressar 188 milions.

Martín comenta que a causa de la recent expansió el centre logístic ha quedat petit i que, en vista de futurs creixements, preveu ampliar-lo de 15.000 a 35.000 m2. “Invertirem uns 6 milions en maquinària i remodelació de la nau, que lloguem a l’empresa Logihowk”.

La plantilla és de 520 persones, de les quals unes 400 treballen al centre de Celrà i un centenar a les filials de l’Índia, el Pakistan i Veneçuela, que s’encarreguen de serveis d’atenció al client i de digitalització de la plataforma.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram