Foto: WellWo

L’empresa catalana WellWo s’ha introduït al mercat mexicà, on més de 40.000 usuaris ja utilitzen la seva plataforma digital amb mòduls i continguts que fomenten els hàbits saludables dins de les empreses. Concretament, WellWo ha implantat la seva solució a algunes de les principals companyies mexicanes.

Amb més de 100.000 usuaris a escala global, WellWo ofereix a les empreses un espai digital que promou el benestar dels seus treballadors des de sis pilars principals relacionats amb la salut: física, nutricional, mediambiental, emocional, social i financera.

La plataforma ofereix continguts com programes saludables, classes d’activitat física, notícies sobre wellbeing o píndoles de benestar i s’integra plenament en la imatge corporativa de l’empresa que la contracta, la qual també pot afegir o eliminar continguts en funció de les seves necessitats. A més, l’eina també incorpora components de gamificació, amb la possibilitat d’establir una classificació entre els treballadors en funció de la seva participació.

Per aquest procés d’expansió internacional a Mèxic, WellWo ha comptat amb el suport d’ACCIÓ per mitjà de l’Oficina Exterior a Miami. Un cop consolidats a Mèxic, la plataforma de Granollers posa la mirada en els Estats Units.

WellWo, fundada el 2019 i ubicada al Centre Audiovisual de Roca Umbert de Granollers (Vallès Oriental), compta amb un equip de 15 persones. L’empresa també té presència internacional a Portugal, França i Itàlia; i la seva plataforma es troba disponible en sis idiomes: català, castellà, anglès, francès, italià i portuguès.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram