Foto: Antaivb

La incubadora d’empreses barcelonina Antai Venture Builder ha captat 11,8 milions d’euros per dedicar-los a la creació de dotze empreses tecnològiques, a Europa i Amèrica Llatina durant els quatre anys a venir. En aquesta ronda de finançament hi han participat diversos family offices, a més a més de socis estratègics com ara Mútua Madrileña i Banc Sabadell.

Antai VB acumula un important portfolio d’empreses consolidades com és ara el cas de Wallapop, Glovo, Deliberry, SingularCover, Carnovo, GoTrendier, Elma o Nemuru. A més a més, del 2018 ençà, la firma ha creat 5 startups a les àrees de marketplace, SAAS i marques nadiues digitals, entre les quals destaquen Lifecole, Valy, Conkau i Mascoteros.

Present a l’Amèrica Llatina

Antai VB ha consolidat la seva presència a Amèrica Llatina amb l’obertura d’una oficina a Mèxic per aprofitar l’oportunitat que la Covid-19 ha ofert d’accelerar la digitalització de molts negocis.

El grup ja és conegut a l’àrea llatinoamericana amb startups com GoTrendier i BePretty, a més a més d’impulsar la internacionalització en aquesta àrea geogràfica d’empreses espanyoles com Shopery o Carnovo.

El mes de juny passat, Antai VB va impulsar Extension Fund, un fons d’inversió venture capital amb una grandària de 35 milions d’euros per invertir a l’ecosistema venture des de fases llavor fins a sèries B.

També ha participat en el llançament de Media Digital Ventures Social Hub, una plataforma d’inversió la finalitat de la qual és posar en contacte generadors de contingut i celebrities amb startups. Per a aquest projecte preveu invertir 50 milions d’euros durant els pròxims anys.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram