Font: Globalimar

Globalimar Europa, que es dedica a l’elaboració, importació i comercialització de productes de la mar congelats, ha tancat l’exercici del 2018 amb una facturació de 34,1 milions d’euros, un 9,4% més que l’any anterior. Amb aquest increment, l’empresa amb seu a Llagostera (Gironès) consolida el seu creixement exponencial, en duplicar la seva facturació en els últims cinc anys i la seva expansió a l’exterior. L’any passat va obrir delegacions a Portugal i a Itàlia.

El CEO de Globalimar, Jordi Martí, explica que “aquest 2019 esperem arribar als 37 milions d’euros en vendes, un 20% dels quals correspondrien a exportacions”. Per aconseguir aquest objectiu, entre molts altres projectes, la companyia està participant de nou a la Seafood Expo Global de Brussel·les i en fires especialitzades del detall, a nivell europeu, com la PLMA International (Amsterdam) i Marca (Bolonya).

Un altre dels motius pels quals la companyia ha obtingut tan bons resultats ha estat pel desenvolupament d’articles de valor afegit. El passat 2018, Globalimar va multiplicar la seva gamma de productes en skin pack, passant de 28 a 40 referències diferents que es poden trobar als lineals de peix congelat de supermercats i hipermercats. Entre les últimes novetats en aquest sistema de packaging, es troben les petxines de pelegrí del Pacífic mitjana petxina (amb una safata adaptada a la petxina del producte), els escamarlans i les cues de llagosta.

Uns llançaments que vénen avalats per les certificacions MSC / ASC i IFS Food, que la companyia va aconseguir també l’any passat. L’acreditació internacional MSC / ASC certifica que els productes que comercialitza procedeixen de pesca sostenible i ve avalada per l’organisme Marina Stewardship Council (MSC). Mentre que la IFS Food garanteix la seguretat i qualitat alimentària de tots els processos de manipulació dels productes del mar congelats.

Globalimar ha incrementat la seva penetració en el canal de venda retail, que ja aglutina el 35% de les seves vendes, en cadenes d’alimentació com Alcampo, Aldi, Caprabo, Carrefour, Condis, DIA, Eroski, El Corte Inglés o La Sirena, així com en centrals de compra IFA i Euromadi, entre d’altres.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram