Font: Tous

La marca manresana de joieria i accessoris Tous ha refermat la seva presència internacional durant l’exercici anterior després d’iniciar operacions al Canadà, Corea del Sud, Hondures i Kuwait. La presidenta de la companyia, Alba Tous, reconeix que “són països amb grans expectatives de creixement”. L’any vinent, Tous celebrarà el seu centenari. Durant el 2018, Tous ha registrat un creixement a totes les seves categories de producte.

En aquest sentit, Tous ha aconseguit un nou rècord de vendes el 2018, en registrar una xifra de negoci de 466 milions d’euros, el 4,5% més que l’any anterior, i ha superat per primera vegada la barrera de les 700 botigues repartides a 56 països. Segons va informar ahir la companyia, el mercat internacional guanya pes per a la firma i el 65,5% dels establiments són fora de l’Estat espanyol.

“Som una marca global que té un equip de més de 4.000 persones”, explica la presidenta de la companyia que subratlla “l’obertura de 90 noves botigues arrreu del món i el constant increment de les vendes”. Així, les vendes en el canal en línia han augmentat el 43% respecte a l’any anterior i durant l’any 2018 s’ha iniciat el comerç electrònic a cinc nous països, i s’ha sumat un total de 19 mercats amb vendes digitals. Així doncs, el canal digital s’ha convertit en el tercer mercat de la companyia en xifres de vendes, darrere d’Espanya i Mèxic, i representa el 8% de la facturació global.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram