
Una de les botigues de la marca gironina [Foto: Kave Home]
Kave Home ha doblat la facturació durant el 2022 i tanca l’exercici assolint els 153 MEUR. Al llarg de l’any passat, la companyia s’ha impulsat un 34% i, segons destaca en un comunicat, ha assolit “un ritme de creixement elevat en tots els seus canals de venda”.
La marca gironina dobla la facturació i tanca el 2022 assolint els 153 milions d’euros
Fundada l’any 1982 sota el nom de Julià Grup, l’empresa comercialitza tota la seva col·lecció sota la marca Kave Home. Precisament, coincidint amb l’aniversari del grup, la companyia ha començat a renovar l’equip executiu. El fill del fundador, Francesc Julià, s’ha convertit en el nou CEO, i el seu pare -que li ha cedit el càrrec- passa a assumir la presidència del consell d’administració.
“Impulsats per l’èxit del nostre ecosistema de marca omnicanal, i una proposta de valor única al mercat, aquest 2022 hem continuat assolint els objectius de creixement que ens havíem marcat”, assegura Julià.
El nou CEO subratlla, a més, que l’obertura de la seva primera botiga insígnia (‘flagship’) a Singapur a finals de l’any passat és “el primer pas” del pla d’expansió de Kave Home a la regió del sudest asiàtic, “que ens consolidarà com a referent del sector a nivell mundial”.
L’obertura de les botigues i el creixement de la marca, de retruc, també s’ha traduït en noves contractacions. Aquest 2022, Kave Home ha incorporat 230 treballadors. En aquests moments, el grup té més de 500 persones en plantilla, a les quals aquest any n’hi sumarà 130 més.