La restauració en ruta és el motor de la multinacional catalana [Foto: Areas]

La multinacional catalana Areas, que es dedica a la restauració en ruta, ha accelerat la seva expansió als Estats Units. Després de guanyar la concessió de tres zones de servei de l’autopista de l’estat de West Virginia, el segell català gestiona tres de les quatre autopistes nord-americanes més importants.

A més, té presència en deu aeroports dels Estats Units, entre ells, Miami, Orlando, Chicago, Atlanta i Los Angeles. En un període de dos o tres anys, Areas vol continuar creixent a l’Amèrica del Nord, sense perdre de vista Llatinoamèrica.

A Europa, Areas ha consolidat la seva oferta. El principal mercat de la multinacional catalana és França, que aporta gairebé 700 milions d’euros; després l’Estat espanyol, amb entre 550 i 600 milions d’euros, i el tercer, els Estats Units.

Areas acaba de guanyar el macroconcurs de restauració de l’aeroport de Barajas, amb la gestió de 35 dels 55 locals que Aena ha tret a concurs i uns 1.000 milions d’euros de facturació estimada per als vuit anys de la concessió. El 2022 l’empresa va tornar a situar la seu mundial a Barcelona, després d’anys a París.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram