
Aficionats del Barça en un partit a l’estadi Johan Cruyff [Foto: FCB]
El projecte el desenvoluparà Novadial Corporate, una empresa del sector de la restauració amb seu fiscal a Burgos. Aquesta companyia, precisament, ja havia gestionat en el passat l’explotació internacional de la marca del Reial Madrid.
L’objectiu del Barça és expandir la seva imatge més enllà dels estadis i consolidar-se com a referent d’oci i experiència gastronòmica per als seguidors globals.
El projecte s’ha presentat als socis compromissaris dins l’assemblea convocada per al 19 d’octubre, en la qual també es votaran les comptes de l’exercici 2024-25 i altres acords comercials, com el nou patrocini amb Midea, que substituirà Ambilight a la màniga de la samarreta a partir del 2026.
Aquest moviment reforça l’aposta de Laporta per diversificar les vies d’ingrés del club en un moment de pressió financera. Amb els nous restaurants i patrocinis, la directiva confia en augmentar la facturació i consolidar el model comercial que ha de garantir l’estabilitat econòmica de l’entitat.
La Fundació Barça impulsa un projecte internacional a Síria i l’Iraq


