Foto: Ketonico

Ketonico, una start-up barcelonina especialitzada en promoure la filosofia i l’estil de vida keto (dieta basada en el dejuni), vol accelerar el seu llançament i consolidació al sud d’Europa i Alemanya. Ho farà gràcies a l’1,1 milions d’euros que ha rebut en la seva primera ronda de finançament.

El segell català ha iniciat la seva primera etapa amb la comercialització en línia d’una desena de productes i quatre packs de subscripció. L’objectiu és que ampliï el seu portfoli fins a 18 productes a finals d’aquest any i arribi al centenar de productes el 2024.

Ketonico ha iniciat la seva primera etapa amb la comercialització en línia de 10 productes i 4 packs de subscripció. Un portfolio que preveu elevar fins als 18 productes a finals d’aquest any i arribar al centenar de productes en 2024.

La companyia, creada el 2020 pels emprenedors Vicenç Martí, Nico Andonakis i Víctor Sala, té un equip de 12 persones entre les oficines de Barcelona i Eivissa, però preveu acabar l’any duplicant la plantilla fins arribar als 24 empleats.

El keto és un corrent en auge i que té als Estats Units el seu principal mercat. La idea fonamental en aquesta dieta és que quan es dejuna es consumeixen les reserves que tenim de carbohidrats acumulats i el cos entra en una manera denominat cetosi.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram