Foto: Colvin

Colvin, la start-up catalana de repartiment de flors a domicili, ha adquirit Bloovery, un majorista digital al sector de la floricultura establert a Milà (Itàlia). Aquest acord permetrà a la companyia dirigida per Sergi Bastardas i Andrés Cester expandir la seva presència a Itàlia mitjançant un equip amb experiència i reconeixement local.

Aquesta compra arriba després de la integració de Monsieur Margarite, una plataforma tecnològica francesa del mateix sector. “Seguim fent passos en la nostra estratègia de creixement sumant al grup Colvin partners com Bloovery, que aporten una gran experiència i coneixement del sector”, ha afirmat Bastardas.

Colvin va ser fundada el 2016 com un comerç electrònic de flors i plantes sense intermediaris per ajudar a digitalitzar els petits productors locals i integrar grans operadors.

L’empresa compta amb un equip de més de 300 persones, amb centres d’operacions a Barcelona, ​​Florència i Berlín. Actualment, la start-up opera a Espanya, Portugal, Itàlia, Alemanya i França.

El 2020, Colvin va facturar 15 milions d’euros, més del triple que en el seu darrer exercici abans del Covid-19. Tot i que la companyia encara no ha entrat en beneficis. Des del seu naixement, la companyia ha aixecat 70 milions d’euros en rondes successives de capital.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram