Jordi Romero és el CEO de Factorial [Foto: Factorial]

La ‘start-up’ de Barcelona Factorial continua el seu procés d’internacionalització i està consolidant la seva aposta pel continent americà. Recentment, hem entrat de manera remota als Estats Units i també hem obert delegacions físiques a Mèxic i el Brasil.

Compta amb una cartera de 6.000 clients, la majoria es concentren fora de l’Estat espanyol. Principalment a França, Itàlia, Alemanya, el Regne Unit i Portugal. Des del cor del barri del Poblenou, és una de les start-ups prometedores de l’ecosistema digital de Barcelona.

Fundada el 2016 amb l’objectiu de digitalitzar el sector dels recursos humans, ha venut la seva tecnologia a petites i mitjanes empreses, de 10 a 500 empleats. Pau Ramon i Jordi Romero són els fundadors de l’empresa juntament amb Bernat Farrero, que als inicis va impulsar Factorial a través d’Itnig, una acceleradora de start-ups on ell és el màxim responsable.

Factorial, que té una plantilla de 700 treballadors, ha triplicat les vendes any rere any: 3 milions, al 2020; 10 milions al 2021 i aquest any preveu arribar als 30 milions.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram