
Foto: Freepik
La ‘startup’ catalana de recursos humans Factorial ha obert una nova oficina a Mèxic, la primera al mercat d’Amèrica Llatina, després de tancar una ronda d’inversió de 15 milions d’euros. L’empresa ja tenia presència comercial a la regió i ha decidit obrir una nova sucursal davant “l’oportunitat” per consolidar la seva política d’expansió internacional.
La nova oficina té una plantilla d’11 empleats i la companyia preveu seguir creixent a Mèxic fins a arribar als 30 treballadors a finals d’any. L’objectiu de l’empresa és digitalitzar els recursos humans de més de 500 companyies al país. Més enllà d’aquesta obertura, la tecnològica ha continuat creixent en l’últim any i ha quadruplicat la plantilla, fins a 200 empleats.
Actualment, l’empresa també té presència comercial a França, Estats Units, Itàlia, Portugal, Brasil, Regne Unit i Alemanya i compta amb més de 60.000 clients en més de 40 països.
L’entrada de la companyia al mercat mexicà respon a l’objectiu de solucionar els “reptes i desafiaments” de les empreses de Mèxic i Amèrica Llatina.
“Busquem assolir més de 500 empreses el 2020 i ajudar-les a digitalitzar-se, automatitzar els processos i centrar-se en els col·laboradors, el més important per a una organització”, ha assegurat el ‘Regional Sales Manager’ de la nova oficina, Rodrigo Manjarrez.