
L’estrena de la planta de VMV a Ciutat de Mèxic, fa cinc anys [Foto: VMV]
Després d’obrir tres delegacions, ampliarà el magatzem que té a Ciutat de Mèxic i impulsarà nous projectes a la regió de Tijuana o Puebla. Als Estats Units, VMV vol ampliar delegacions, obrir una base a Orlando, després de consolidar la marca a Nova York, Miami i Los Angeles. A l’Amèrica Llatina té previst l’obertura a Panamà.
VMV crea, fabrica i distribueix productes cosmètics del sector de la perruqueria i ven directament a 60 països. Comercialitza els seus productes en diferents marques: Salerm Cosmetics (perruqueria professional i maquillatge), Alea, azAlea, MySalon i Marvi.
En l’exercici de 2022, el segell cosmètic català ha facturat 180 milions d’euros, un 10% més. El 70% de la seva producció l’acaba exportant i el pronòstic de la direcció de la companyia és assolir els 200 milions d’euros en vendes aquest 2023.